Ev?
Deltagare
Antal inlägg: 113

Efter försäsongens minst sagt skrala insatser så har mitt fokus legat på sommarsilly. Våren för mig har handlat om att bärga så många poäng som möjligt för att hålla oss från absoluta botten och rädda kontraktet.
Hade man frågat mig inför starten så hade jag lagt mina pengar på 9 poäng snarare än de 18 poäng vi faktiskt lyckades ta. Och i de 18 poängen så ingår full pott i båda (!!) derbyna.

Med andra ord så är jag sjukt nöjd sett till de förväntningar jag hade. Kan tom köpa resonemangen om att vi var lite stople ut ifrån ytterligare ett par poäng, men ser man till spelet så har det haltat betänkligt i långa perioder. Jag står fast vid att våran trupp är på tok för tunn och dålig sett på det stora hela även om poängen trillat in.

Vi har redan gjort oss av med mycket av dököttet, och mer kommer det bli.
Med JJJ vid rodret så skall inte de senaste säsongernas sommar-silly-fiasko (!) behöva upprepas upprepas. Jag har höga förhoppningar om att vi kommer gå in i höstsäsongen med den starkaste truppen sedan våra glansdagar under Linderoth. Skall bli sjukt spännande att se vad vi kan få för Aidoo, samt vad vi kan få in för lekkamrater till Hamad och c/o.

Klart vi nu skall satsa på en Europa League plats, som en dark horse om inte annat.