BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

…the day before the dipping day! 🙂 Skriver/säger man sÃ¥?…skit samma, jag gör det! 🙂

******

Kan man få en liten uppdatering i hur det går med sonderingarna!
….alltsÃ¥ inte den generande usla regeringssonderingen/bildningen som den lika generande usla rödhÃ¥riga politikern* hÃ¥ller pÃ¥ med tillsamman med övriga muppar! 😉
….utan Magister Bedon’s handlingskraftiga sonderingar hos DeZeTa om hur mÃ¥nga tröjor som bokats och var summan landar pÃ¥? 🙂 🙂
* Det finns ett annat ord för vederbörande, men det lämpar sig inte i text…jag tror att det med största sannorlikhet är ”rödhÃ¥rigt” där med!…om man säger! 😉 😉

******

BAJEN ÄLTA NR 8 vill av hela sitt hjärta önska Herr K.K. lycka till med sitt liv som ”hängselsmällare”…undertecknad vill inget hellre, än att göra dito!
BAJEN ÄLTA NR 8 är nÃ¥got sÃ¥ inihelvete less pÃ¥ det han sysslar med och inte minst den plÃ¥gsamma okunnighet som numer genomsyrar all verksamhet inom schakt och markarbeten! Det blir sÃ¥ när en massa inkompetenta ”nollor” utan varken erfarenhet och kunskap skall vara i ledande positioner … och dessutom tro sig veta bäst!
Aldrig förr har citatet härunder varit så aktuellt! 😉

AVGÃ… ALLA!

…för övrigt kom ”tredje personen” tillbaka utan att jag märkte det! 🙂 🙂

******

Hittade en charmig bild pÃ¥ en ung REX….tror t o m Herr BäS smälter! :-):-)