-
FörfattareInlägg
-
Jobb idag så det blir vare sig Grimsta i nordväst eller kyrkbyn i norr. Snygg styrning av Kalla och håkkytjejerna, hoppas på mitt lilla skrällfria system i finalerna, men i vanlig oordning är det väl bollarna som ska landa rätt. Det är ett tufft liv
AnonymInaktiv2018-02-10 kl. 10:14Antal inlägg: 70God morgon GU! Har spelat några rader, så det är bara att gå in på Svenska Spel och följa matcherna.
Märkligt resultat så här utan att ha sett, vad hände eller vad hände inte?
En uppsnäppning på tisdag mot västgötarna, kan man hoppas på det?…pinsamheterna fortsätter i Sandviken….9-0 i arslet efter 73 minuter!!
Bättre är så är vi…..vi har nog lagt av och spela för länge sedan!
God kväll GU!
Såpa i handskarna på Hedberg på 2 av målen…inget resolut försvarsspel på det två andra!
Fager saknas….…loggade ut från matchen i ilska!
Jobbig start i Sandviken… 4-0 efter 25. 3 av baljorna redan före 10:e minuten.
Synd det inte räckte hela vägen mot kristanstad, stark upphämtning i slutet men lite för sent.
Vi har ett spel för slutspel helt klart om man ser till senaste 5 matcherna efter uppehållet. Surt om det inte går vägen tycker jag. Tre tuffa matcher närmast mot guif (18/2 18.30), Lugi (21/2, 19.00) och Sävehov (26/2, 19.00) alla tre på Jerka. Hur snyggt vore det inte med 3 raka där… med fullt stöd på fullsatt läktare.- Det här svaret redigerades för 6 år, 10 månader sedan av BäS.
God kväll GU!
Imorgon väntar SAIK borta…kommer bli tufft, men jag tror vi vinner!
För övrigt är det Grammisgalan!
Bästa musikaliska insats under 2017 skall utses… undrar bara hur fan det skall gå till, då precis allt är genomuselt och borde inte få spelas i etern ! 🙂 🙂
Det är ett kraftigt underbetyg för svenska befolkningen när det går att utse en vinnare i den där jävla smörjan! 🙂THIN LIZZY Det är grejer det… 🙂 🙂
- Det här svaret redigerades för 6 år, 10 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
Skön vinst och bra med +målen… synd inte Sirius kunde plocka en pinne av Saik. Bara 1-2 och då hade saik ett självmål…
Ett årsmöte avklarat, skandallöst och lugn tillställning. Man åkte dit lite där… så gjorde även hr. Pajas, smällar man får ta.God kväll GU!
4-12 mot ”påsgänget” Tillberga….Klasskillnad och en mäktig uppvisning i effektiv bandy!
…en Roger skall med på kryzzen!…Är det jag??? Har inget minne av att jag sagt ja! 🙂 🙂
Hola GU !
Håller på och sammanställer hur många som ska med på årets GU kryzz, kryzzen komme ratt ske den 27 april med den vanliga skorven. Vi kommer bli lite fler i år, det har tillkommit 2 stycken blivande GU förhoppningsvis.
Jag räknar med att BÄS, och höjden följer med, vill du också med blu4e ?
Annars så ser sällskapet ut så här:
alexx11
Kungen
Giganten
Tony
Tomas
Bajaren
Hoff
Zoulmannen
Johnny M
Tobbe
Bedon
Roger
BÄS
BajenhöjdenSKÅL !!!
En gäspning, men det är nog bra med en vinst i varje fall. Tror jag…
Vinsten igår kändes lite mer kan jag säga.Man slinker in med en 1-0 ledning, mål av Tanken. Trevligt om han kommer in och levererar lite mer än förra året, känns onekligen som att han har en del potential.
Ja, höjden det lutar åt skeppsbrott i år igen (för oss som var med förra året), också trevligt.
Va?! Hörde jag Kryzz???
Toppen bror!
Kommer ner till 17.00.Ser nu på mitt schema att jag jobbar på fredag också så jag missar SAIK matchen också.
Nytt jobb, nytt liv, nya tider! =)Kära syster!
…i morgon vid 17-tiden är det dags för nya ”stordåd” på fotbollsplan, om man är intresserad… 🙂 🙂
Viss ironi kan förekomma i ovan nämnda rader! 😉
Tror den sänds på burken!
God kväll GU!
Jävligt svagt av Hammarby bandys hemsida att inte gratulera Alan Dzhusoev till VM guldet!
…skickade ett mail till dem i ämnet i hopp om bot och bättring!I en stund av eftertänksamhet så ångrar jag egentligen bara två saker i livet!
…att jag inte lärde mig spela gitarr som Gary Moore!
…och att åka skridskor som Robin Sundin!Två mästare på två klart olika områden, men det är det som gör det så intressant! 🙂 🙂
God kväll GU!
Dagens ”jag mötte Lassie” , såg Petter Andersson på t-banan imorse.. =) hehe!
BÄN8
Jobbar till 20.30 på onsdag så kommer ej och kollar Tillbergamatchen. Så vet du. =)- Det här svaret redigerades för 6 år, 10 månader sedan av bajen-loveU4ever.
Ny seger i handbollen! Härligt Bajen!
31-26 mot Malmö. =)”– Förra året var det vi som hade lite flyt. Nu var det ryssarnas tur, säger lagkaptenen Andreas Westh som nu gjorde sin sista landskamp.”
Det säger det mesta om att han borde stått över för andra som är hungrigare. Dålig ursäkt för dålig inställning.Lyssnade på andra halvlek och man undrade seriöst om det var en reprissändning från förra seklet… men så hörde jag EP och Gilljam tror även att DPE nämndes så förstod jag att det nog ändå är dagens final. Att det brändes friskt förstod man snart och fortfarande ingen Fager som varit het med all rätt. Adam strutade ändå till 4-4… och kommentatorerna upprepade att vi bara väntade på ett blågult mål, ryssen hade inget framåt. Så blev det 5-4, till ryssen. Surt att de inte ens sänder en final på burken… tro fan att det är knepigt att få folk till Zinken när man inte ens får den hjälpen.
…så vet jag vem som äger denna stilfulla tröja! 🙂
http://www.sportsonly.se/wp-content/uploads/2018/01/40-Gilljam-fram-649×1024.jpgGod morgon GU!
…det blev torsk i bandyfinalen med 5-4…. trots ett fantastiskt kvitterings-mål av ”våran” Adam!
Dessvärre var det viktigt för förbundskapten Olsson att ha halvskadade Edlund och EP med från start, trots att Fagerström och Jocke Andersson avgjorde gruppspelsmatchen mot ryssarna med två mål var!!
E P och Edlund brände säkert 5-6 fina lägen som jag tror både Fager och Jocke gjort mål på några av dem…Min åsikt är att varken Edlund eller EP borde varit ”förstaval” i denna final…
”Slangen” fick inte heller stå……det hände inte så mycket framåt….och bakåt såg Benny till att vi inte torskade matchen under ordinarie speltid!
Ute på plan är Paulsen alltid pålitlig och det var han rätt ensam om idag! 😉Det fyllde inte på pluskan idag direkt, minimerade mest förlusten. Lite kvar på bollarna, lagom stora förhoppningar där…
Skit, fel 6%are vann eller snarare spelades på. Dubbelgalopp på båda mina i 2:a, fan är det dem man hittar för?
God middag GU!
Spelet haltade betänkligt mot Kazakstan och vi tog oss med nöd och näppe till final i o m 5-4 segern!
Spelar vi samma lir mot ryssarna, så vet jag var bucklan står efter matchen….jävligt långt ifrån Sverige!Från det ena till det andra….skymtades inte Fru Bedon på TV?
Är helt övertygad om att det var hon som skymtades som hastigast i reklamen för TV-programmet ”Veterinärerna”
Det var ett litet marsvin behövde uppsöka ”läkarvård” och det finns ju några stycken i det Bedonska palatset! 🙂Fick kontakt med K.K, han är i någon övärld med usla förbindelser med det usla internet. Jag kör denna vecka så får han återkomma om han kör nästa eller om vi bra kör på. Återkommer i ämnet
Millen: La ett litet system (men naggande gott) spiklöst, för pengarna. 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.