Visar 30 inlägg - 1,231 till 1,260 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Hola GU !!

Kommer bli intressant att se vem den nya tränaren blir, tror fortfarande på Billborn och Pablo, billigaste alternativet, men vem vet…

Presskonferens 14.00…

SKÅL !!!

BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Inte jag för den tog han när jag stod precis bredvid honom.
    För övrigt en ovanligt vidrig dag på jobbet om det nu skulle roa någon att veta.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539
    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Romus är grym med kameran… här är en till!
    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/26220501_1556210977780999_1318235258776324874_o.jpg?oh=168a7d9ab6121c7aa2e5e12b4e73478d&oe=5AFCAAAB

…Motala borta imorgon! Säker seger! 🙂 🙂

BäS
    Deltagare

Han sprang ju runt som en tätting för att få till bilder med den bakgrunden 🙂
    Vacker himmel och vacker förgrund.

bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

God Kväll GU!

Wow, vilken bild! Den där himlen var magisk!
    Romus antar jag? =) =)

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    bajen-loveU4ever
    Deltagare

Jiloan Hamad på 12:an.. =)

bajen-loveU4ever
    Deltagare

God kväll GU!

Tellus har 4-4 borta mot Vänersborg, strax slut… Slut, en pinne till Tellus!
    Apropå Tellus, artikel om uppdatering på Krighs status:
    Varning på bilderna, inget för den känsliga..
    KÄMPA MARTIN!

Status på Krigh

• Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av bajen-loveU4ever.
    BäS
    Deltagare

Jodå, I’ll be there! Åker ner vid 12-rycket, finns inget att vänta på. Hoppas på någon form av urladdning idag efter bakslaget i Västra Aros.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Zinken idag kl. 14.00…match mot Sirius!… så Farbror B ä S vet! 🙂

BäS
    Deltagare

Såg att det var på gång… 🙂

BäS
    Deltagare

När man har 3 av 3 så börjar man ju fundera på bilar, hus och annat skoj. När man har 4 av 7 är det annat man tänker på. Gäller att vara ombytlig och flexibel i skallen.
    Nästa vecka då jävlar…
    Hur går det med GU-spelet förresten? Var ett tag sedan man såg något.

BäS
    Deltagare

Småklurigt på Bergsåker, knepiga spår på kameler man vill ha med och ”fel” kuskar på rätt hästar. Blev några rader, men lite minimalistiskt.

BäS
    Deltagare

Färdigtvättat, nu ska man ge sig ut på gatorna, håll undan

BäS
    Deltagare

Såg ju inte matchen, men har sett en del på Zinken och domarnas agerande i år tycker jag varit lite mer synligt. För mig lutar det åt domarinstruktioner och att de ska ta mer plats och vara kinkigare i vissa situationer. Fan vet varför egentligen… Sen är det ju så att ett lag som inte kommer upp i sin normala kapacitet har en tendens att bete sig lite fulare och lite mer synligt för domarna. Så till viss del är det nog självförvållat. Ibland tycker jag det verkar som att Misja inte styr eller agerar så mycket under match som han kanske borde när såna tendenser finns.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…är fortfarande lätt irriterad på domarjäveln igår!
    Det är väl för fan inte domaren som skall vara huvudperson i en match?
    Varför kommer man osökt att tänka på namn som Frisk och Hansson… trots att han heter Labe? 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God natt GU!

Det var inte bara VSK vi mötte….vi hade en mer än lovligt usel domare emot oss också!
    Skyller inte hela nederlaget på domaren, men han gjorde vad han kunde för att jävlas med oss!
    I ärlighetens namn måste det tilläggas att Bajen inte hade någon av sina bättre kvällar på banan heller…

Roland Fager…kom tillbaka allt är förlåtet! 🙂

BäS
    Deltagare

Vad händer i V-ås? Har de inte släppt av spelarna från bussen? 4-0 efter 37… bara att ta tag i bitarna nu för Misja, visa att du kan coacha innan det är över.
    …och med ens prickade Felix in 1:a baljan för oss.

BäS
    Deltagare

Tätt matchande av representationslaget, ikväll borta mot gurkorna, på söndag på Zinken 14.00 mot Sirius och onsdag borta mot Motala. Verkar bli runt 0:an och ingen nederbörd på söndag. Rätt perfekt för oss frusna själar och vore skoj med ett fullt Zinken.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…såg alldeles nyss att Axén tackat nej…ryktesvägen, givetvis! :-/
    J J säger att det finns kompetent folk inom föreningen…
    ….är det så man tänker lösa detta?…internt, med Pablo och Billborn?
    Skit samma…bara spelarna vaknar till!

Björn Paulsen vill jag inte mista….

För övrigt har jag köpt finalbiljetter en gång tidigare…även då långt innan finalen!
    Lika övertygad då, som nu!

När det var?… 🙂

• Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
    BäS
    Deltagare

Med tanke på var DK (Exp) skrivit så nä, ingen Axén (gillar inte snubben heller, en grinolle)
    Svårt att klura ut vad som skulle vara aktuellt. Måste ju vara någon som fattar upplägget i varje fall. ”Gör det du ska och håll käften”. Intressant vad våra danskar anser… Paulsen hoppas jag verkligen inte att vi tappar, både speltypen och personen gillar jag.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…för övrigt har jag köpt 2 biljetter till bandyfinalen på Studenternas…Hammarby möter…nåt! 🙂 🙂
    Kan inte se hur vi skall missa en final! 😉

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!
    Långsiktigheten som blev kortvarig…
    ….men med avslutningen av säsongen på näthinnan, så var det väl ingen högoddsare att något skulle ske…
    Hade jag haft något att säga till om i klubben, så hade jag varit asförbannad på hur inställningen till säsongsavslutningen såg ut!

Som person verkar Axén vara en kunnig tränare och en smålurig jävel….sen verkar han ha humor!
    Tror vi får in honom som tränare….

VSK borta imorgon!
    …skulle vilja åka dit, men hinner nog inte!
    Tuff mach, men absolut inte omöjligt….

Fick lite positiv info om sådant som måste vara positivt för vårat eminenta bandylag! Say no more! 😉

Jag tror att Motalas tjat har fått ”Mange” att hjälpa till… 😉 problemet är att han missar matcherna på Zinken…där han syns ofta! 😉
    Tränarnytt: Magnus Brodén, som vunnit SM-guld med Hammarby 2013 går in som ”läktarcoach” för IFK Motala och hjälp på deras isträningar

• Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
    BäS
    Deltagare

Fan, texten bara försvann…

Heja Bajen!

alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

JA, nu så händer det grejer, nu känner man igen Bajen, verkar bli oerhört svårt att kunna få in något långsiktigt arbete i denna klubb.

Om detta stämmer vilket det borde göra med anledning av DK:s artikel så kommer det bli mycket intressant vem som kommer ta över, troligtvis det billigaste och den mest lättöverkörda tränaren kommer det att bli, Billborn ?

Känner en oro i min kropp att intresset för Bajen krymper lite pö om pö, jag har inte längre några förhoppningar att vi kommer bli ett stabilt lag i toppskiktet, jag so är den mest positive ibland börjar inse att det kommer aldrig finnas någon lugn och ro i denna klubb.

Hoppas nu att detta inte innebär ett publiktapp, men tyvärr tror jag att det kommer bli så.

SKÅL !!

Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

Jag tänkte väl det. Det är ju Bajen vi snackar om … Det har ju varit lugnt alldeles för länge. Det var ju nästan så att man började tro på den där långsiktigheten. Fast å andra sidan om man ser det långsiktigt – bakåt i tiden alltså – så är det ju precis så kortsiktigt som det alltid har varit.

Det ska till en tränare i hästväg för att säsongskortet ska förnyas i år.

bajen-loveU4ever
    Deltagare

God kväll GU!

Intervju med Grachev! =)

Grachev om lyckade säsongen i Hammarby: ”Blir nog aldrig helt nöjd”

• Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av bajen-loveU4ever.
    BäS
    Deltagare

Expressen och framförallt Daniel Kristoffersson göra att det här är uppe i nånstans 95% nu.
    Sen pratas det Mellberg och Axén och fan vet vad.
    Dyr historia lär det bli i varje fall. Skitdyr i paritet med Rami. Minst 2 årslöner + ersättare…
    Ah, ni är läskunniga…

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/avslojar-michelsen-sparkas-av-hammarby/

Visar 30 inlägg - 1,231 till 1,260 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.