Visar 30 inlägg - 1,381 till 1,410 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 58

God eftermiddag GU!

Seger igen!!! Härliga Hammarby Bandy! 😀
    Visst är det väl Gigantens tur på tipset men det är väldigt tunt på hanses konto.. Kämpa!

Skål!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/23847182_1514711051930992_9009250451893222148_o.jpg?oh=238b02c37262390d5f55573cc2346095&oe=5A8D452C

…en riktigt fin bild på en glad ”Slangberg”! 🙂 🙂

BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Blev nog lurad… är på banan men det har inte låtit från den ännu så jag vet inte om den fungerar. Kanske ska knappa igång den också, men har ett par grepp kvar att göra innan den vaknar till liv helt.
    För övrigt ämnar man närvara på Zinkens domäner i morrn. En slant går till Bajen för varje betalande åskådare (Tellus har hemmamatch) via den här länken http://tellusbandy.ebiljett.nu/kampanj/hammarbybandy och tältet är öppet och det är som vanligt Bajen som står för den servicen (och tillika drar in degen där).
    Väl mött

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

KÄMPA B Ä S!
    Det är ”lurigt” med telefoner! 😉
    Syns vi imorgon?

Vi möter Tellus…eller ”världens lag” som dom kallar sig i morgon klockan 14.00 på Zinken!

Alla ”fotbolls-jon” är ju inte vana med bra underhållning, så jag tycker det är dags att pallra sig till ”hjärtat av Söder” för lite trivsam underhållning för en gångs skull! 🙂 🙂

BäS
    Deltagare

En jävla skitvecka
    Är rätt skapligt övertygad om att nästa blir bättre, inte minst för att man ska semestra lite.
    Droppade luren i stengolv i morse efter att ha försovit mig… nej den funkar inte efter det. Måste fixa ny till jag åker annars står man sig slätt på vissa delar. Dessvärre hinner jag inte få en likadan tills dess, den var oslagbar på väsentliga delar, i varje fall till det priset. Så nu får jag byta ner mig eller köra med en av de gamla, men det är knappast ett alternativ mer än i katastroffall.
    Fredag ja, det har man inte märkt av…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…så dök den upp då, det nya numret på vågen, -23kg! 🙂 🙂
    Kan man hoppas på -24 till julafton? 🙂 🙂
    Tror snarare att det blir något kilo till innan julafton!

Äntligen fredag….

BäS
    Deltagare

Ny back signad

Simon Sandberg klar för Hammarby

Det kan ju vara bra med lite spelare i truppen också. 😉

BäS
    Deltagare

Bra program idag var Jills Veranda… (finns svtplay) med Dregen (av alla) som gäst.
    Bra skit som sagt, kan nog tilltala en rosa vän och andra.
    Kul att 4 är uttagna, Jeppe har väl en viss konkurrens, kan inte vara långt borta ändå.
    Tellus på lördag och det ska man väl försöka se lite av. Nu när jag ändå lyckades boka om tvättstugan…

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…denna såg man inte komma!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…för övrigt så är ”Slangen”, D P E, Adam och Fager uttagna i landslaget…
    HALLÅ SVENNE!
    Våran ”Jeppe” då????

BäS
    Deltagare

Enda chansen att gå om oss… bonnjävlar

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

…så blev det inställt i Bollnäs!
    Ismaskinen har ”sabbat” isen!…. Assholes!

bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

God KVÄLL GU!

Men så bra, då kan Villa använda det som ”lockbete” för att dra till sig ”storstjärnorna” inom svensk bandy….
    Haha!
    Ingen kommer…..

Imorgon är det match igen! Trevligt!

Godnatt GU!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Det kan absolut inte ställas några högre krav om Lidköping röstats fram som bästa kommun! 😉
    …noterar att lanthandeln nämns, vilket säger en del om nivån på detta val!! 🙂 🙂

BäS
    Deltagare
    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

Hola GU

Usel tippare man är, lagen vill aldrig spela så som man tror…

SKÅL !!

BäS
    Deltagare

En match som vår Slangberg vann… podiet har bytt ägare.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

”Slangberg” har blivit intervjuvad av VSK:s hemsida… 😉

Herr: ”Man vill alltid vara bättre än honom” – Patrik Hedberg

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Vilket fantastiskt lag vi har i bandy!
    Hittade lite bilder, men tyvärr är bild och surr inte riktigt synkat!
    http://www.bandypuls.se/bandy/elitserien/milerud-fyramalsskytt-nar-hammarby-vann-stormotet-med-vsk-se-hojdpunkterna-har

BäS
    Deltagare

8-5 på plats… en match med 5 tröstmål för gurkorna. 3 av dem till domarna.

Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

Härlig gurkkross på Zinken idag! 😃

SKÅL!

Barbapappa
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

7-5 🙂

bajen-loveU4ever
    Deltagare

God morgon GU!

Ring när du åker då, storebror.. =)

Äntligen bandy igen! =)
    Vi ses på Z!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…hämtat från en Villasida och en liten vink om deras självgoda inställning till sitt ytterst mediokra lag!

-Vilken skräll! Och vilken fjäder i hatten för Tellus som alltså bortabesegrar ”topplaget” Villa.

Detta är ingen skräll i mina ögon…med ett s.k. topplag på kraftig retur och nonchalant inställning och flera ”bärande” spelare med ”bästföredatumet” passerat, så går det så där!
    Tellus däremot hade allt att vinna och fungera klart bättre som lag och har inte råd att underskatta sina motståndare!

Villa har INTE lyckats locka till sig några ”stjärnvärvningar” sedan ”Davva” skrev på för 6-7 år sedan.
    Likväl är dom lika hopfulla varje silly och förväntar sig att ”halva” landslaget skall ”skriva på inom kort”, som dom skriver på sina sidor!
    Hittills har INGEN klasspelare skrivit på, men det som däremot hänt är att truppen i år har dränerats på den enda klasspelaren dom haft på länge…Daniel Andersson!
    …och blivit ersatt med Felix Phersson som fick mer eller mindre sparken från Vänersborg och en helt okänd norrman! …så ser Villas klassvärvningar ut inför säsongen! Inte mycket att vara särskilt stora i käften över!
    Efter samtal med folk som har eller har haft sin vistelse i Lidköping, så förstår man varför ingen vettig människa vill sätta sin fot i den urtrista hålan!
    Staden dör när korvkiosken stänger vid 21 tiden…. typ!

Att ”Davva” hamnade där var av familjeskäl, då inte alla trivs i en storstad..
    …att ”Jeppe” Eriksson hamnade där var för att vi inte ville ha honom kvar efter att han burit sig ”skitaktigt” åt mot våra juniorspelare!

Att ”våran” Jesper Jonsson som var ”klar” för Villa i årets silly valde att bli kvar i Bajen…trots ypperliga träningsmöjligheter och matcher i hall, fin lön och givetvis många fina förmåner, så säger de det mesta om Lidköpings attraktionskraft.. 🙂 🙂

Jag gillar inte Villa…kommer nog aldrig att ändra mig på den fronten!
    Däremot finner jag deras pöbel till supportrar ganska roliga… det är stor komik på forumet när det gått åt helvete för Villa!
    Vet inte varför denna minnesbild alltid dyker upp när Villas supportrar kommer på tal! 🙂 🙂
    https://i.pinimg.com/originals/bf/f0/b5/bff0b502ea35521501eb52d187bbeaf5.jpg

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…so it must be!….för de små svinen! 😉

Kommer vara på plats i tid…då parkeringsutrymmet är begränsat på helgerna vad jag förstår!
    https://imgs.aftonbladet-cdn.se/v2/images/a1eff239-fdb3-46cc-beed-f3ea69d50eeb?fit=crop&h=1266&w=1900&s=bc08c73aee9788281eaa697cd99f35cc443bae65

Kan man beställa ihållande regn och halv orkan, så garanterar jag vinst! 🙂 🙂
    Ingenting kan stoppa Hammarby bandy i riktigt skitväder!

BäS
    Deltagare

Ja, nu gäller det att hålla spadarna rätt i morrn… och skicka hem gurkorna där de hör hemma.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Dagen resultat satt fint….inte minst Tellus seger över ”guds gåva” till bandy- Sverige…i a f enligt dem själva! Härligt Tellus!
    Vad jag tycker om Villa??? Ett riktigt skitgäng! 🙂

bajen-loveU4ever
    Deltagare

2-3 Jonas Enander i 91.48..! Matchen slut!
    Snyggt Tellus!!

Finns inget bättre än när Villa torskar! =) Hehe!

bajen-loveU4ever
    Deltagare

Tellus har 2-2 just nu mot Villa i Lidköping.
    Kämpa Tellus! Vinn Vinn

2-2 målet gjordes av Markus Enander, assist Jonas Enander…
    Bror kan man ju gissa… =)

bajen-loveU4ever
    Deltagare

Det går bra för Aidoo i Genk!!
    Fast man trodde ju inget annat heller! =) =) =)

PÅ FD: Aidoos kärleksförklaring till Hammarby – ”‘Just i dag är jag stark’ som motiverar mig”

Visar 30 inlägg - 1,381 till 1,410 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.