-
FörfattareInlägg
-
God Kväll GU!
Intervju med ”Slangen” på VSK’s hemsida: =) =)
Herr: ”Man vill alltid vara bättre än honom” – Patrik Hedberg
God morgon GU!
Fredag….äntligen!
Har skickat mail till de som saknar fläskpå SS
God Kväll GU!
Bolagsspelet då..
Pauls tur att lira till helgen!
Några måste fylla på, bland annat jag å det har jag gjort.Kollar på Östersund…de leder med 1-0… =)
SÅ jävla snyggt! 🙂
Be right back! 🙂
God morgon GU!
…så bär det av nedåt igen efter en tids stagnation på – 21 kg!
Den ”gamla” kroppen har tydligen acklimatiserat sig färdigt nu… 😉 😉
…så nu är det -22 kg! 🙂 🙂För övrigt ljuger aldrig en tabell!! 😉 😉
- Det här svaret redigerades för 7 år, 1 månad sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
Skit i tabellen…
…och som vanligt är det i ”inomhus” vi drar in vinsten. Från 12.00
…visserligen en match mer spelad, men i a f!
Så jävla vackert… 🙂 🙂
…när såg vi detta i fotbollssammanhang?
…möjligen för ungefär 10 år sedan på Linderoths tid! 😉1 Hammarby 8 6 0 2 59-27 12
2 Villa 7 6 0 1 35-16 12
3 Västerås 7 5 1 1 36-17 11
4 Edsbyn 6 5 0 1 32-17 10
5 Sandviken 7 4 1 2 54-26 9
6 Vänersborg 7 4 0 3 29-18 8
7 Bollnäs 7 3 2 2 24-30 8
8 Vetlanda 7 3 0 4 35-35 6
9 Broberg 7 2 2 3 27-27 6
10 Tellus 7 1 4 2 29-38 6
11 Kalix 7 1 2 4 17-32 4
12 Sirius 8 1 2 5 22-47 4
13 Motala 7 1 0 6 18-42 2
14 Tillberga 8 1 0 7 21-66 2Målen rullar in och det ser grymt bra ut….på lördag kommer Västerås på besök till Zinken…14.00 börjar drabbningen! KOM DIT!
- Det här svaret redigerades för 7 år, 1 månad sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.
God kväll GU!
…det går bra nu! 🙂 🙂
En uppvisning i effektivitet!
Man ska väl inte säga ”A walk in the park” men det verkar bli en planenlig bortavinst i Uppsala, 8-3 med 10 kvar.
God kväll GU!
3 grymma herrar från Hammarby Bandy är med i veckans lag….”Slangen”, D P E och Ivan Lebedev!
Sirius borta i morgon!…hade velat åkt dit, men det hinns inte med!
Nähäpp… det blev tydligen gays i hemmamatchen. Ellos och Vasalund borta alltså. Vi börjar med hemmamatchen, sen blir det sålna och därefter borås
Svenska Cupens lottad – derby för damerna och hemmamatch mot GAIS för herrarna
Då var det lottat i Sv supen då… vi slapp tvillingklubbarna och lär väl få hemma matchen mot Vasalund. Vet inte om spelordningen är satt.
http://svenskfotboll.se/arkiv/cuper-serier/2017/11/cupens-gruppspel-2018/
Jaha, då är jojo-laget trelle klara för nästa års AS. Vet inte vad jag ska säga om det men snyggt mål gjorde Danken mot dem 2001. Tar vi en pinne mot dem är det förmodligen bra.
…så är det en mindre i skaran av gamla hjältar!
R I P Malcolm
God morgon GU!
Strålande resultat…dessutom mår dom bra av detta dom små självgoda svinen! 🙂 🙂
…idag vilar vi…..igen! 🙂
God Kväll GU!
Villa – Vetlanda slutade 6-7!
6-6 i 91:22 och 6-7 i 92:20. =)
Bra gjort Vetlanda!Fyfan Millen kräks verkligen över SP sidan. Att man kan ha så brutalt dålig koll på sina grejer är fan otroligt. Hur svårt ska det vara att kunna fixa så man kan skicka sina spel lätt inom ett bolag… Site hänger sig hela tiden då Millen försöker och försöker!
Jaja ni som går in här kan se redan på stryktipset nedan!
1
1X
1
1
1X
2
1X2
X2
12
1X
1
2
X
1X2Då håller vi tummarna för alla spel!
Verkligen skoj med lite V982 från Norgeellerdanmark eller var fan det är från… blev ett U100-system
atg kan brinnaGod morgon vraken Millen är vaken! 🙂
Vilket jävla skitväder… AVGÅ!
Är det Millen som ska lägga lir på bolagsspelet idag? Kommer inte ihåg om det var från K.K. eller BäS som spelmailet kom förra veckan… Vilket fall som helst så måste Janne slänga in en sludd för att kunna vara med.SKÅL i kaffet!
God morgon GU!
Som väntat en klarseger utan att förta sig!
….Motala är ingen riktigt värdemätare, men det ser bara bättre och bättre ut och jag tror vi lirar final, om vi fortsätter den här utvecklingen!Plus till hela laget och en extra till Ivan, Slangen, Fager, Jeppe och D P E…
Vi har i år lärt oss att spela mot ”parkerade bussar”….vilket vi hade förtvivlat svårt för förra säsongen!…jag tror att jag är på väg ner igen!
…det var något litet hg under hittills lägsta vikt! 🙂 🙂God kväll GU!
Zinken i afton…Motala kommer på besök!… Bör bli många mål och seger!
Pallra er dit och njut av vacker sport och ett Hammarby bandy som inte nöjer sig med mindre än en seger mot ”utfyllnadslagen” i serien…dvs tvärtom mot ”klenpresterarna” på Tele2 🙂 🙂Det står jävligt still på vågen…vilket är helt normalt enligt ”experterna” på Ersta!
Orsaken är att jag gått ner lite för snabbt och kroppen har gått i försvarsställning mot svält och därmed så stannar det upp så här….
Tror att ”nedåttrenden” är på ”G” igen…det känns så i a f!Mindre än ett dygn kvar till veckans bästa och enda After Work, på Zinken såklart.
…hittade lite höjdpunkter från matchen!
http://www.bandypuls.se/bandy/elitserien/hammarby-besegrade-vetlanda-pa-bortaplan-se-hojdpunkterna-harAh, var det sån sport också… skäms över att ha missat det.
Kul att Lebedev fick sätta 2, verkar ha varit småstökigt… eller domaren skev.God kväll GU!
6-3 mot Vetlanda satt som en smäck! 🙂 🙂
Så det så, nåt som inte verkar helt friskt här.
Nu funkade det att skriva i varje fall.För övrigt blev det dubbelkryss, det ena ledde till VM och det andra gav en pinne borta mot Lugi. Svårt att bedöma viktighetsgraden men förbaskat starkt av handbollen att sätta sista baljan med 4 sekunder kvar efter en timeout.
Gonatt Internet! -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.